Kruhový trénink – využití přestávky mezi první a druhou vyučovací hodinou

Úvod / Kruhový trénink – využití přestávky mezi první a druhou vyučovací hodinou - 24.8.2015

Zápisky žáků Základní školy LesoniceKruhový trénink

Když jsem se dozvěděla, že budeme cvičit kruhový trénink, moc mě to překvapilo. Ze začátku mi cvičení nešlo, ale čím déle jsem cvičila, tím lépe mi to šlo. Každý týden se cviky obměňují a ztěžují. Když jsme cvičili kruhový týden už pár dní, paní ředitelka, nám řekla, že o něm zpracujeme projekt. Vyhledávali jsme informace na otázky: co je kruhový trénink, jaké jsou jeho základní rysy, jaký má přínos obecně a pro nás       a měli jsme vymyslet svůj vlastní návrh tréninku, ve kterém měly být cviky na ruce, břicho, nohy, záda a aerobní cviky. Dozvěděla jsem se informace, které mne překvapily, např. že v kruhovém tréninku může být až 15 cviků, že se cvičí 20 – 90 minut. My cvičíme 6 cviků, každý 30 sekund. Dohromady tedy 3 minuty. Ke každému cvičení si pouštíme hudbu. Až jsme měli hotový projekt, každý den někdo vedl svůj kruhový trénink. (foto-vlastní návrh)

Gabriela Velebová, 5. ročník

 

 

Co to vlastně je kruhový trénink?!? Bylo první, co mě napadlo, když jsem se dozvěděl, že ho budeme cvičit. Po pár dnech jsem zjistil, že je to cvičení, které prospívá tělu. V předmětu Informatika jsme zjišťovali, co vlastně kruhový trénink je. Překvapilo mě, že může mít 6 – 8 cviků, jeden cvik trvá 30 až 45 sekund, pouští se k němu rytmická hudba. Po 2 týdnech jsem zjistil, že je to zajímavá metoda cvičení. Proto cvičíme až do dnes a pořád nás to baví. Myslím, že to budeme cvičit i příští rok.

Jakub Šibral, 5. ročník

 Kruhový trénink 2

 

Vůbec jsem nevěděla, co je kruhový trénink. Hned mě začal bavit. Za pár dní jsem u sebe viděla zlepšení, např. ve vzporu na rukou jsem vydržela o něco déle. Dostali jsme za úkol vypracovat projekt o kruhovém tréninku, včetně vlastního návrhu na cvičení. Nejvíc mě baví posilovat břicho, je to totiž největší sranda. Když jsem si nevěděla rady s nějakými cviky do mého návrhu, zeptala jsem se mamky a třeba jsem se dozvěděla, že můj navržený cvik ona cvičí v józe. Ve vlastním návrhu mám tyto cviky: kliky na schodech, most, prkno na zádech, dřep na špičkách, protahování hlavy a taneční cvik – točení nohou na zemi. Vymyslela jsem ke cvičení i hudbu. Bez hudby to totiž není ono. Když jsem předvedla svůj kruhový trénink, tak ostatní říkali, že byl těžký, což mě potěšilo. Kruhový trénink mě doopravdy baví, vidím u sebe výrazné zlepšení.

Jasmína Gajdošová, 5. ročník.

 

Kruhový trénink

Děti cvičí dřep „Squat“.

 

Po prvním odcvičení kruhového tréninku jsem si řekl, že je to zajímavé. Po pár dnech se mi cvičení začalo líbit. Překvapilo mě, že je tolik cviků, které se dají dělat naprosto na všem, že se cvičí až 60 minut, že může být 4 – 15 stanovišť, že sportovec, co cvičí pravidelně, zesílí již po 2 měsících. Vymyslet cviky pro můj návrh nebylo jednoduché, musel jsem dlouho přemýšlet nejenom nad cviky, ale taky nad hudbou. Kruhový trénink mě baví, jde mi posilování břicha a zpevňování celého těla.

Dominik Vespalec, 5. ročník

 

Kruhový trénink1